She is even the last person left on the team! regram @dceu.mcu.united Yo The New Title for #ArrowSeason5 got me Feeling some type of way…I think it’s time for a Rant. #ARROW SEASON 4 FINALE RANT BELOW! 😤 #FelicityAndFriends ______________________________________________ So looks like after The Arrow Finale…Its basically just #OliverQueen as The #GreenArrow and #FelicitySmoak Left on The Team…Since #JohnDiggle and #TheaQueen Kinda left (They’ll definitely be back tho). This Season was just a Complete Let down though 👎🏼 beginning with all that #Olicity Bullshit, #Felicity getting Paralyzed and being a Bitch, then They killed The #BlackCanary (#LaurelLance) just when she was getting her chance to shine, and Now it looks like All that big #GREENARROW HYPE Didn’t turn out to do Shit since Oliver ended up killing #DamienDarhk and going all Dark and shit. And of course they save the day by Uniting #StarCity…Aaaaaw that’s great (Basically The end of the Season 2 Finale Copy and Pasted tho). 🙄 Damn, I just hope Season 5 will be Better. But I wanna know your Thoughts, so comment Below what you Thought of #ArrowSeason4 ! 🏹 ______________________________________________ #DCTV #DCComics #DCExtendedUniverse #DCEU #BatmanVSuperman #SuicideSquad #Batman #LegendsofTomorrow #Marvel #CaptainAmericaCivilWar #CaptainAmerica #SpiderMan #XMENApocalypse #DCRebirth 💥 I’m not giving up on this show…

She is even the last person left on the team! regram @dceu.mcu.united
Yo The New Title for #ArrowSeason5 got me Feeling some type of way…I think it’s time for a Rant. #ARROW SEASON 4 FINALE RANT BELOW! 😤 #FelicityAndFriends
______________________________________________

So looks like after The Arrow Finale…Its basically just #OliverQueen as The #GreenArrow and #FelicitySmoak Left on The Team…Since #JohnDiggle and #TheaQueen Kinda left (They’ll definitely be back tho). This Season was just a Complete Let down though 👎🏼 beginning with all that #Olicity Bullshit, #Felicity getting Paralyzed and being a Bitch, then They killed The #BlackCanary (#LaurelLance) just when she was getting her chance to shine, and Now it looks like All that big #GREENARROW HYPE Didn’t turn out to do Shit since Oliver ended up killing #DamienDarhk and going all Dark and shit. And of course they save the day by Uniting #StarCity…Aaaaaw that’s great (Basically The end of the Season 2 Finale Copy and Pasted tho). 🙄 Damn, I just hope Season 5 will be Better. But I wanna know your Thoughts, so comment Below what you Thought of #ArrowSeason4 ! 🏹
______________________________________________

#DCTV #DCComics #DCExtendedUniverse #DCEU #BatmanVSuperman #SuicideSquad #Batman #LegendsofTomorrow #Marvel #CaptainAmericaCivilWar #CaptainAmerica #SpiderMan #XMENApocalypse #DCRebirth 💥 I’m not giving up on this show…

Wow, Arrow does NOT get hacking at all…regram @itscalledclara Wait, you’re THE Noah Cuttler? And if you’re Felicity’s dad, you were married to Donna and you make SOOO much more sense now! – 04×22 “Lost in the Flood” #arrow #spoilers #craig #felicity #felicitysmoak #noah #dadproblems #dads #lol #spoileralert #hacking

Wow, Arrow does NOT get hacking at all…regram @itscalledclara
Wait, you’re THE Noah Cuttler? And if you’re Felicity’s dad, you were married to Donna and you make SOOO much more sense now! – 04×22 “Lost in the Flood”
#arrow #spoilers #craig #felicity #felicitysmoak #noah #dadproblems #dads #lol #spoileralert #hacking

Okay that’s funny. regram @blerd.vision Goodluck getting that song out of your head. Lol. New Arrow tonight! I’m personally hoping that Felicity’s paralysis is permanent. I don’t care about the Oracle (Barbara Gordon from Batman) comparison, I just want a consequence to actually matter on this show. Nobody dies. Ever. Lol. What do you guys think of Felicity as Overwatch/Oracle this season? — 🎤 Also, Episode 5 of the Blerd Vision Podcast is up! This week we review the movie featuring everyone’s favorite Merc with a Mouth: Deadpool. Is it the best X-men movie? What about the best comic book movie adaptation in general? Listen to find out! (SPOILERS: it totally is) The link is in my bio. 👉🏾 — #justiceleague #flash #theflash #arrow #dc #dccomics #dcnation #dcuniverse #barryallen #suicidesquad #gotham #supergirl #batman #wonderwoman #batmanvsuperman #joker #brucewayne #dawnofjustice #superman #thedarkknight #youngjustice #greenarrow #legendsoftomorrow #darkknight #batfleck #olicity #deadpool #stephenamell #felicitysmoak #oracle

Okay that’s funny. regram @blerd.vision
Goodluck getting that song out of your head. Lol. New Arrow tonight! I’m personally hoping that Felicity’s paralysis is permanent. I don’t care about the Oracle (Barbara Gordon from Batman) comparison, I just want a consequence to actually matter on this show. Nobody dies. Ever. Lol. What do you guys think of Felicity as Overwatch/Oracle this season?

🎤 Also, Episode 5 of the Blerd Vision Podcast is up! This week we review the movie featuring everyone’s favorite Merc with a Mouth: Deadpool. Is it the best X-men movie? What about the best comic book movie adaptation in general? Listen to find out! (SPOILERS: it totally is) The link is in my bio. 👉🏾

#justiceleague #flash #theflash #arrow #dc #dccomics #dcnation #dcuniverse #barryallen #suicidesquad #gotham #supergirl #batman #wonderwoman #batmanvsuperman #joker #brucewayne #dawnofjustice #superman #thedarkknight #youngjustice #greenarrow #legendsoftomorrow #darkknight #batfleck #olicity #deadpool #stephenamell #felicitysmoak #oracle